عناصر موفق در طراحی دکور مغازه

براي داشتن يک دکور مغازه موفق که نوع طراحي آن متوجه عموم شود و حس کنجکاوي را براي بازديد کنندگان ايجاد کند و همچنين زيبايي و راحتي را القا کند بايد طراح چشم تيزبين به محيط و ابعاد مغازه شما داشته باشد و اطلاعات کافي در زمينه تخصصي دکوراسيون داخلي مغازه و معماري و ديزاين داشته باشد.
علاوه بر ديد کلي براي طراحي توجه به نکات ريز اما اساسي نيز بسيار مهم و تاثير گذار مي باشد. مانند زرق و برق مغازه شما که بر اساس انتخاب متريال مورد نظر شما به وجود مي آيد- شيشه ، چوب ، مرمر ترکيب کلاسيک "کلي هاپن" را به وجود مي آورد و همينطور وسايل که به تاثير آن مي افزايد.
متريال کفپوش ها از جمله سنگ ، چوب ، پارکت ، بتون همگي از گزينه هاي کاربردي به شمار ميروند. از پرداخت نهايي صحيح آنها براي دوام بيشتر و جلوگيري از لک شدن آنها ، اطمينان حاصل کنيد.
نکته ي ديگر در مورد نورپردازي دکور مغازه است که بايد اطمينان حاصل کنيد به تمام محصولات نور کافي خواهد خورد و نور اصلي در قسمت پرکاربردتر و مهمتر مغازه باشد.
و بعد از اتمام کار سعي کنيد براي ديزاين و راحتي مشتريان خود از بهترين مبلمان که شيک و مناسب فروشگاه شما باشد استفاده کنيد. 

دکوراسيون فروشگاه