دکوراسیون داخلی مغازه با استفاده از رنگهای سال 2015

با اينکه کمپاني هاي مختلفي رنگي خاص براي دکوراسيون داخلي هر سال انتخاب ميکنند ، اما انتخاب پنتون يعني انتخاب گسترده‌تر از رنگ سال. وقتي پنتون رنگ سال را انتخاب مي‌کند نه تنها از آن در طراحي داخلي، دکوراسيون داخلي مغازه استفاده مي‌شود، بلکه در صنايعي مانند طراحي گرافيک و مد و فشن از آن بهره مي‌برند. پنتون رنگ عنابي (مارسالا: Marsala) را به عنوان رنگ سال ???? انتخاب کرده که از اين رنگ، که به رنگ قرمز شرابي خاکي است، مي‌توان به خوبي در طراحي داخلي مغازه استفاده کرد.
از رنگهاي ديگر سال که ميتوان در طراحي دکور مغازه استفاده کرد ميتوان از :بژ/خاکستري + زرد انبه اي،نارنجي خرمالو اي + نوک مدادي،سبز کله غازي + زرد طلايي،سبز ماشي روشن + قرمز ياقوتي،سرمه اي/نوک مدادي + صورتي گلبرگ،سبز ليمويي + زنگ مس،صورتي صدفي + سبز جلبکي،قهوه اي شتري + خاکستري،صورتي + آبي آسماني،گرافيتي + زرد کهربايي،صورتي لطيف + گلبهي،آبي کف حوضي + قرمز گوجه اي،فيروزه اي روشن + بنفش اسطوخودوسي،نسکافه اي + تمشکي،قهوه اي/خردلي + سبز جلبکي و ... استفاده کرد.
و من به شما پيشنها ميکنم که از قوانيني ثابت در طراحي که به گوش همه ي ما آشنا است مانند اين که رنگ‌هاي روشن به بزرگتر شدن فضا کمک ميکنند و يا ستون‌ها يا خطوط عمودي به مرتفع تر به نظر رسيدن سقف کمک ميکنند فاصله بگيريد و کمي از آن‌ها دوري کنيد.رويکرد ها و نوآوريهاي بسيار خلاقانه تري را طراحان و معماران دکوراسيون داخلي مغازه در زمانه اخير به کارميبرند که شما نيز مي توانيد از آنها استفاده کنيد.

دکوراسيون فروشگاه