طراحی دکوراسیون فروشگاه

طراحي دکوراسيون مغازه در مقابل با طراحي دکوراسيون اداري و مسکوني متفاوت است.شما بايد علاوه بر نيازهاي صاحب مغازه ، نيازهاي مشتريان را نيز در نظر بگيريد.تغييرات در دکوراسيون مغازه براي جذب مشتريان بيشتر امري بي بديل است. شرکت دکوراسيون پاياتک دکوراسيون مغازه شما را به شکلي هم زيبا و هم کاربردي طراحي خواهد کرد و علم و تجربه را در کنار هم قرار ميدهد تا شما به نتيجه دلخواه خود برسيد.
در انجام يک دکور ايدآل نکاتي را بايد در نظر گرفت يکي طراحي با اصول مربوط به هنر و زيبايي مي باشد ديگري طراحي بر اساس نوع کاربري فروشگاه ، نوع نور پردازي ، نياز مشتريان به مقدار فضاي فروشگاه ، انتخاب نوع متريال و زمان اجراي دکوراسيون فروشگاه را بايد مد نظر داشت .
در انتخاب متريال ها نيز بايد دقت لازم را کرد متريال هايي انتخاب شود که طول عمر بالايي را داشته باشند زيرا دکوراسيون فروشگاه خود را هر ساله انجام داد. 

نکاتي در مورد دکوراسيون مغازه
در مورد اجراي صحيح دکوراسيون داخلي مغازه نبايد تنها زيبايي فروشگاه را مد نظر گرفت بلکه بايد به راحتي مشتريان و کارايي بودن فروشگاه نيز دقت لازمه را کرد همچنين طراحي بر اساس لوازم فروشگاه و محل قرار گيري آنها و فضا و نورپردازي خاصي که به خود اختصاص ميدهند از ارکان اساسي براي طراحي و اجراي دکوراسيون مغازه است مثلا دکور مغازه لباس زنانه که بايد بسيار براي خانومها جذابيت داشته باشد.
يکي ديگر از رکن هاي اساسي ويترين مغازه است زيرا اولين برخورد مشتري با فروشگاه از ويترين شروع ميشود بنابراين لازمه جذب مشتري يک ويترين جذاب و ايدآل نسبت به کارايي فروشگاه مي باشد بنابراين يکي از بهترين و ساده ترين راه هاي جذب مشتري دکوراسيون ويترين مغازه مي باشد.