اصول تغییر دکوراسیون

در طراحي دکوراسيون مغازه لباس فروشي ايده هاي بسياري را ميتوان نسبت به فضا اجرا کرد يکي از آن ايده ها ميتواند طراحي داخلي مغازه اي جذاب و لوکس باشد که در عين حال ساده و صميمي هم باشد.استفاده از مبل هاي راحتي و فرش هاي کف، در اينگونه فضا ها باعث مي شود مشتري ها احساس کنند در خانه اي گرم و دوستانه حاضر شده اند.شما با گزاشتن يه سري از عناصر و المان ها در اين نوع دکوراسيون مغازه ميتوانيد فضايي گرم و صميمي ايجاد کنيد.
در طراحي دکوراسيون فروشگاه ايده هاي بسيار زيادي قابليت اجرا دارند اما به شرطي که آن ايده ها از نظر علم زيبايي شناسي و همچنين کارايي آن مغازه مشکلي و تضادي ايجاد نکنند و تمام ايده ها در آن فروشگاه يک هارموني خاص را دنبال کنند. شما حتي ميتوانيد کنتراست ميان کهنه و نو را به شکل خيلي زيبايي در مغازه ي خود به کار ببريد مي توانيد با استفاده از ديوارهاي سنگي و پرداخت نامنظم نهايي آن،جزئيات غير رسمي و تعدادي اشياي دکوري آنتيک ،دکوري بسيار متفاوت و غير معمول را در مغازه ي خود بکار ببريد. 

اصول تغيير دکوراسيون اداري
اگر به تازگي شرايط کاري شما دچار بحران شده، ايجاد تغيير در دکوراسيون اتاق کارتان ميتواند شروعي مناسب براي ايجاد تحول و نوآوري در برنامه ريزي هاي کاريتان باشد زيرا از قديم گفته اند، هر تغييري با نوآوري و خلاقيت همراه است و اگر مي خواهيد تغيير دکوراسيون دهيد بهتراست با اصول آن آشنا شويد و همينطور از يک طراح با تجربه و خبره در طراحي دکوراسيون داخلي استفاده کنيد.
شما همچنين ميتوانيد از نکات کوچکي در تغيير دکوراسيون اداري خود استفاده کنيد از جمله استفاده از اتاق کاري که داراي پنجره رو به بيرون باشد مي تواند انرژي هاي مثبت و سازنده را در محيط اتاق افزايش دهد. علاوه بر اينکه اکسيژن رساني به مغز در اين محيط افزايش مي يابد و فردي که در اين اتاق کار مي کند، مي تواند با قوت بيشتري به نوآوري و خلاقيت بپردازد.
در انتخاب سايز ميز کار هم سعي بر اين داشته باشيد ميزي بزرگ انتخاب کنيد به اين معنا که متناسب با فضاي اتاقتان بزرگ ترين ميزي را که مي توانيد در اتاق کارتان بگنجانيد اين کار موجب مي شود تا فرد ذهن آزادتر و بازتري نسبت به برنامه هاي کاري خود داشته و با فراغ بال بيشتر و نظم بهتري برنامه هاي کاري خود را پيش ببرد .
اين نکات و هزاران نکات ريز ديگر براي داشتن دکوراسيون داخلي ايدآل بسيار تاثير گذار خواهد بود.